به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛ نخستین نشست ارزیابی سطح خدمات فرودگاهی به توانخواهان با هدف اجرای تدابیر وزیر راه و شهرسازی مبنی بر ارتقاء سطح کیفی خدمترسانی به مسافران و تکریم مردم به طور عام و ارائه خدمات ویژه و موثر برای مسافران توانخواه (معلولین و جانبازان) به طور خاص برگزار و بر اهمیت افزایش امکانات و تجهیزات مرتبط و نیز گسترش و تعمیق آموزش ارتباطات انسانی برای مواجهه پرسنل با افراد کمتوان تاکید شد.
در این نشست که توسط معاونت برنامهریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاهها برگزار شد، هادی یوسفپور آذری مشاور وزیر، عضو هیات مدیره و راهبر معاونت برنامهریزی، نظارت و امور اقتصادی، ابراهیم مرادی عضو هیات مدیره و راهبر اداره کل فرودگاه بینالمللی مهرآباد، امیرحسین تابعجماعت معاون برنامهریزی، نظارت و امور اقتصادی، اکبر حسنی مدیرکل حراست و امنیت فرودگاهی، غلامرضا رستمیان مشاور اجرایی مدیرعامل در امور فرودگاهها، میرسعید صفینیا مدیرکل تجهیزات و سامانههای فرودگاهی، شهرام خلجزاده مدیرکل برنامهریزی راهبردی و مدیریت عملکرد، مجتبی رنجبر مدیر نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی، آشتیانی معاون تسهیلات فرودگاهی مهرآباد و نماینده پلیس فرودگاه های کشور و جانشین فرماندهی پلیس فرودگاه بین المللی مهرآباد حضور داشتند.
در این نشست که با هدف اجرای تدابیر وزیر راه و شهرسازی مبنی بر ارتقاء سطح کیفی خدمترسانی به مسافران و تکریم مردم به طور عام و ارائه خدمات ویژه و موثر برای مسافران توانخواه (معلولین و جانبازان) به طور خاص تشکیل شده بود، بر اهمیت افزایش امکانات و تجهیزات مرتبط و نیز گسترش و تعمیق آموزش ارتباطات انسانی برای مواجهه پرسنل با افراد کمتوان تاکید شد.
به گزارش شرکت فرودگاهها؛ در نخستین جلسه ارزیابی سطح خدمات فرودگاهی به توانخواهان، مدیران ارشد شرکت فرودگاهها و نمایندگان نهادهای امنیتی و انتظامی حاضر، اصلاح فرآیندها، بازنگری و بهروز رسانی «دستورالعمل اجرایی حمل و نقل هوایی مسافران معلول و توانخواه» و همکاری همه ارکان صنعت در آموزش مهارتهای ارتباطی به کارکنان را از اولویتهای اجرایی در این حوزه برشمردند و تاکید کردند شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران با هدف ارائه خدمت شایسته به مسافران توانخواه، بخش مهمی از مسئولیت اجتماعی خود را در این حوزه پیگیری میکند و انتظار دارد تمامی نهادها، سازمانها و ذینفعان صنعت هوانوردی کشور نیز در راستای سیاستهای دولت مردمی و تدابیر وزیر راه و شهرسازی بر تکریم مردم و رسیدن به نقطه مطلوب در ارائه خدمات به مسافران اهتمام ورزند.